Dette indlæg er betalt

Sommeren 2019 nærmer sig med hastige skridt. Faktisk har vi allerede fået en forsmag på sommeren, idet vi har haft op til flere solrige dage med høje temperaturer. Det er dog for tidligt at sige noget om, hvorvidt sommeren bliver lige så god som den forrige. Det kan man om ikke andet krydse fingre for.

I denne guide vil vi hjælpe dig med at gøre både krop og garderobe klar til den kommende sommer.

Fyld garderoben med søde sommertoppe og luftige sandaler

En sommerklar garderobe skal ikke kun byde på feminine og farverige shorts, nederdele og kjoler. Der skal selvfølgelig også gøres plads til sommertoppe og luftige sandaler, så man kan nyde sommeren i fulde drag. Vi spår, at især lyse og blomstrede sommertoppe vil blive et hit i år. Ønsker du at være med på de seneste modetrends, så bør du også anskaffe dig nogle stropløse toppe. Med stropløse toppe kan du ikke kun skabe et mere stilet og feminint udtryk. Du kan også glæde dig over, at du ikke får en masse uønskede tanlines.

Bugner dit skab allerede med toppe i alverdens farver, så kan du med rette sætte fokus på dit fodtøj. Når det kommer til fodtøj til sommerbrug, så er det ikke nok at have en masse sporty og moderigtige sneakers. Du bør også eje et par luftige sandaler. En idé kan være at købe en Rieker sandal, hvor både kvalitet, ergonomi og design går op i en højere enhed.

Forkæl din krop med motion og sund mad

En god krop behøver ikke at være åleslank. Faktisk kan mange nikke genkendende til, at det er nemmere at rocke en flot bikini, hvis man har lidt kurver. Ergo skal du bestemt ikke være flov over dine kvindelige former – tværtimod er det noget, du skal være stolt af. Der er helt sikkert mange kvinder, som misunder din krop.

Uanset hvordan din krop ser ud i dag, så gør du klogt i at forkæle den med motion og sund mad. Især kosten har meget at sige, da du er, hvad du spiser. Hvad angår kosten, så kan du med fordel indtage følgende i løbet af en dag:

  • Morgenmad: Havregryn med rosiner og mælk
  • Mellemmåltid: Müslibar uden chokolade
  • Frokost: Fuldkornspasta med kylling og blandet grønt
  • Mellemmåltid: Banan og riskiks
  • Aftensmad: Tunsalat med tomatsalat og groft brød som tilbehør
  • Aftensnack: En lille skål nødder og et glas mælk

Hvad plejer du at indtage i løbet af en almindelig dag? Du kan med fordel lave en kostplan, hvis du har svært ved at spise sundt og varieret. Tit og ofte kan det betale sig at hyre en kostvejleder.